Raport: EdTech i nowe technologie w branży edukacji (2021) - Krajobraz branży, trendy, historie sukcesu

Pobierz raport (za darmo!)

Sylwia Paszyna

Lean Strategist & Researcher

Porozmawiajmy
Sylwia Paszyna

Specjalizacja

  • strategia biznesowa
  • strategia marketingowa

Czym właściwie się zajmuję?

Napisz do mnie!
Język nie ma przed nią tajemnic. Pracuje z tekstem pod różnymi kątami, zarówno projektując komunikację, jak i redagując i poprawiając treści. Współpracowała m.in. z wydawnictwem Czarnym. Absolwentka edytorstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim i UX & Business Design na Wyższej Szkole Europejskiej im. Józefa Tischnera.

Rozwija wiedzę w zakresie badań UX, by u źródła poznawać potrzeby wyrażające się w języku. Projektuje strategie marketingowe, przeprowadza badania i analizy. Wszystkie te doświadczenia wykorzystuje, by tworzyć lepszą komunikację. Napisz do mnie!
warsztaty z klientem

Case studies

Rola warsztatów z klientem w procesie budowania strategii marketingowej. Case study na podstawie Consdata

Warsztaty z klientem są nieodłączną częścią naszych projektów, i to niezależnie od tematyki. Nie zdarzyło nam się jednak dotąd, by odbywały się tak często i tak… skutecznie, jak w tym procesie. Pracując nad strategią marketingową dla Consdata, spotykaliśmy się z klientem w pewnym momencie nawet codziennie. Dzięki temu zaprojektowaliśmy kilka nowych warsztatów. Dziś dzielimy się przepisami na nie.

Czytaj więcej

Odpowiadam za marketing, prowadzę warsztaty i tworzę artykuły między innymi dla...

Skontaktuj się ze mną pod adresem
sylwia@projectpeople.pl

…lub zostaw wiadomość, a skontaktuję się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    Sylwia Paszyna

    Sylwia Paszyna

    sylwia@projectpeople.pl

    Uwielbiamy ciasteczka!

    Nie wierzysz? Odwiedź nas w naszym biurze i sprawdź! Ciasteczka serwujemy z pyszną kawą. Dowiedz się więcej

    Zgoda