Strona internetowa jest istotnym elementem lejka marketingowego. A co jeśli nie działa prawidłowo i cały trud włożony we wcześniejsze etapy sprzedaży zostaje zmarnowany?
Jak uprościć korzystanie ze strony nowym użytkownikom i skłonić ich do interakcji z firmą?
Aby znaleźć odpowiedzi na te pytania, warto rozpocząć prace od analizy obecnej sytuacji i wyznaczenia celów oraz metryk, które są istotne. W oparciu o nie warto przeprowadzić ekspercki audyt ux strony www wraz z badaniami uzupełniającymi. Pozwoli to przygotować rekomendacje do nowej wersji strony lub sklepu internetowego, architektury informacji. Umożliwi to również podnoszenie konwersji.
I otrzymaj dostęp do 25+ narzędzi, arkuszy i szablonów, które usprawnią Twoją codzienną pracę
Na Twojego maila wysłaliśmy wiadomość z linkiem potwierdzającym zapis. Kliknij w niego, aby otrzymywać nasze wiadomości :)