+25 do ekwipunku warsztatowca, czyli lista 25 narzędzi do prowadzenia warsztatów zdalnie

Zamów e-booka

50 twarzy… wyników badań w projekcie Project: People Podcast 03

wyniki badań w projekcie
W trzecim odcinku Project: People Podcast odpowiadamy na pytanie, w jaki sposób można wykorzystać ponownie wiedzę z badań przeprowadzonych w trakcie projektu, tak by się nie zmarnowała. Bazujemy na przykładzie współpracy z firmą z branży szkoleniowej – Kursy Lean.

W trakcie projektu wykonaliśmy szereg badań mapujących grupy docelowe oferty B2B oraz B2C, aby zebrać wstępne hipotezy do modelu biznesowego oraz dostarczyć maksimum wartości za pomocą strony internetowej marki. Jednak czy to wszystko? Czy badania grupy docelowej można wykorzystać tylko w ten sposób? Aby wiedza z badań się nie zmarnowała, warto jest ją reużywać w kontekście kolejnych inicjatyw, które możemy podjąć np. do poprawy działań marketingowych – warto odkryć 50 twarzy… wyników badań w projekcie.

Joanna i Rita odpowiedzą między innymi na pytania:

  • jakie informacje dostarczają nam badania grupy docelowej;
  • jak wykorzystać wiedzę zdobytą podczas badań w projekcie;
  • w jakich obszarach biznesu warto z niej skorzystać;
  • w jaki sposób skondensować wiedzę z badań w postaci rekomendacji;
  • jakie korzyści płyną z ponownego wykorzystania wiedzy z badań w innych obszarach biznesu.

Odcinek prowadzą:

Joanna Ostafin

Rita Pater

 

Chcesz mieć dostęp do rozbudowanej bazy autorskich narzędzi i dodatkowych materiałów?

Daj znać, pod jakim adresem możemy się z Tobą kontaktować!



    Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Project: People Sp. z o.o. w celu komunikacji marketingowej, a tym samym wysyłania mi newslettera, informacji o usługach, promocjach lub nowościach zgodnie z Polityką prywatności.

    Słuchaj też na:

     

    Artykuły to za mało?

    Chcesz poznać cały proces i dowiedzieć się, jak mógłby wyglądać w Twojej organizacji?

    Umów się na bezpłatną konsultację
    Joanna Ostafin
    Współzałożycielka Project: People, współtwórczyni Krakowskiej Inicjatywy Designerskiej (KID), organizatorka DesignWays Conf.

    Jako Lean UX Strategist na co dzień zajmuje się... niezgadzaniem się ze swoimi klientami - wspiera ich w zakresie weryfikowania pomysłów na nowe produkty, usługi czy biznesy. Pomaga przejść od “innowacyjnego pomysłu” do “realnego produktu”, walidując założenia w oparciu o swoje kompetencje biznesowe, strategiczne, UX, UI, Service Design oraz Lean.

    Szczerze zakochana w podejściu Lean (Lean Startup & Lean UX & Lean UX Research). Wierzy w warsztaty i kolektywne budowanie projektów, rozwiązywanie problemów czy generowanie pomysłów.

    Uwielbiamy ciasteczka!

    Nie wierzysz? Odwiedź nas w naszym biurze i sprawdź! Ciasteczka serwujemy z pyszną kawą. Dowiedz się więcej

    Zgoda