+25 do ekwipunku warsztatowca, czyli lista 25 narzędzi do prowadzenia warsztatów zdalnie

Zamów e-booka

Grupa docelowa. Dlaczego nie zarabiasz na niej tyle, ile powinieneś? Project: People Podcast 01

jaka grupa docelowa

“Przychodzi klient do Project: People i mówi” – czyli dlaczego powstał nasz podcast

Pomysł z podcastem zrodził się z potrzeby, nieodpartej potrzeby dzielenia się wiedzą, kiedy stwierdziliśmy, że nasze case studies w formie pisanej są niewystarczające. Seria naszych podcastów skierowana jest do właścicieli i twórców startupów, dojrzałych firm czy korporacji, osób, które zajmują się produktami, UX-em i sprzedażą.

W pierwszym odcinku Joanna Ostafin i Rita Pater skupią się na grupach docelowych. Na przykładzie jednego z naszych projektów, który prowadziły, opowiedzą, dlaczego nie można kierować swoich produktów i usług do wszystkich. Ten temat nie został wybrany przypadkowo,  ponieważ, kiedy pytamy klientów o ich grupy docelowe, to najczęstszą odpowiedzią, jaką słyszymy jest: “wszyscy” lub niewiele bardziej ograniczona liczba osób.

Joanna i Rita odpowiedzą między innymi na pytania:

  • zaczynać szeroko czy wąsko, jak określić grupę docelową na początku;
  • jak zdefiniowanie grupy docelowej ułatwia rozwój produktów i usług;
  • jaki wpływ na marketing i promocję ma zawężenie grup docelowych;
  • jak badać grupę docelową;
  • jak wykorzystać zebrane wcześniej dane;
  • jakie dane są wartościowe i co warto analizować.

Odcinek prowadzą:

Joanna Ostafin

Rita Pater

Chcesz mieć dostęp do rozbudowanej bazy autorskich narzędzi i dodatkowych materiałów?

Daj znać, pod jakim adresem możemy się z Tobą kontaktować!



    Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Project: People Sp. z o.o. w celu komunikacji marketingowej, a tym samym wysyłania mi newslettera, informacji o usługach, promocjach lub nowościach zgodnie z Polityką prywatności.

    Słuchaj też na:

     

     

    Artykuły to za mało?

    Chcesz poznać cały proces i dowiedzieć się, jak mógłby wyglądać w Twojej organizacji?

    Umów się na bezpłatną konsultację
    Joanna Ostafin
    Współzałożycielka Project: People, współtwórczyni Krakowskiej Inicjatywy Designerskiej (KID), organizatorka DesignWays Conf.

    Jako Lean UX Strategist na co dzień zajmuje się... niezgadzaniem się ze swoimi klientami - wspiera ich w zakresie weryfikowania pomysłów na nowe produkty, usługi czy biznesy. Pomaga przejść od “innowacyjnego pomysłu” do “realnego produktu”, walidując założenia w oparciu o swoje kompetencje biznesowe, strategiczne, UX, UI, Service Design oraz Lean.

    Szczerze zakochana w podejściu Lean (Lean Startup & Lean UX & Lean UX Research). Wierzy w warsztaty i kolektywne budowanie projektów, rozwiązywanie problemów czy generowanie pomysłów.

    Uwielbiamy ciasteczka!

    Nie wierzysz? Odwiedź nas w naszym biurze i sprawdź! Ciasteczka serwujemy z pyszną kawą. Dowiedz się więcej

    Zgoda