+25 do ekwipunku warsztatowca, czyli lista 25 narzędzi do prowadzenia warsztatów zdalnie

Zamów e-booka

Jak dopasować język komunikacji do grupy docelowej? Project: People Podcast 06

Jak dopasować język komunikacji do grupy docelowej

 

Strategia, uporządkowany proces i autentyczność to klucz do skutecznej komunikacji marki w social media. Brak jednego z tych elementów prowadzi do zderzenia się “ze ścianą” – nasze komunikaty nie trafiają do grupy docelowej, co skutkuje brakiem efektów sprzedażowych.

W najnowszym odcinku podcastu, Kasia Golonka rozmawia z Jakubem Hajkiem z Cometari, który opowie, jak krok po kroku wypracowaliśmy strategię komunikacyjną, zdefiniowaliśmy UVP i określiliśmy kanały oraz język komunikacji dla jego grupy docelowej.

Z rozmowy Kasi i Jakuba dowiesz się:

  • Jak określić styl językowy konkretnej grupy docelowej?
  • Dlaczego warto być autentycznym i kim jest ekspert, który mówi prostym językiem?
  • Jak wykorzystać tablice kanbanowe do usprawnienia procesu komunikacji?
  • Dlaczego spójny język komunikacji jest kluczowy na różnych etapach lejka sprzedażowego?
  • Gdzie publikować i jak dopasować kanały komunikacji do naszej grupy odbiorców?

Odcinek prowadzą:

Katarzyna Golonka

Jakub Hajek

 

Chcesz mieć dostęp do rozbudowanej bazy autorskich narzędzi i dodatkowych materiałów?

Daj znać, pod jakim adresem możemy się z Tobą kontaktować!



    Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Project: People Sp. z o.o. w celu komunikacji marketingowej, a tym samym wysyłania mi newslettera, informacji o usługach, promocjach lub nowościach zgodnie z Polityką prywatności.

     

    Słuchaj też na:

    Artykuły to za mało?

    Chcesz poznać cały proces i dowiedzieć się, jak mógłby wyglądać w Twojej organizacji?

    Umów się na bezpłatną konsultację
    Katarzyna Golonka
    W biznesie od pięciu lat, podczas których zarządzała kilkunastoosobowym zespołem, kreowała cykle wydarzeń biznesowych, współtworzyła firmę i nią kierowała. Obecnie specjalizuje się w Content Marketingu oraz Personal Brandingu.

    Pomaga firmom w odnalezieniu własnego “ja” w biznesie i komunikacji tego na zewnątrz (strategia marketingowa & biznesowa).

    Zaangażowana w liczne działania społecznościowe. Jest certyfikowanym Trenerem Biznesu. Prowadzi warsztaty z pogranicza strategii & marketingu. Autorka tekstów dla portali branżowych, m.in. Nowy Marketing, Marketing w Praktyce, E-commerce & Digital Marketing.

    Uwielbiamy ciasteczka!

    Nie wierzysz? Odwiedź nas w naszym biurze i sprawdź! Ciasteczka serwujemy z pyszną kawą. Dowiedz się więcej

    Zgoda