+25 do ekwipunku warsztatowca, czyli lista 25 narzędzi do prowadzenia warsztatów zdalnie

Zamów e-booka

Launch produktu: czy plan marketingowy wystarczy?

Artykuły to za mało?

Chcesz poznać cały proces i dowiedzieć się, jak mógłby wyglądać w Twojej organizacji?

Umów się na bezpłatną konsultację
Danuta Mierzwa
Przygotowuje strategie w oparciu o konkretne informacje i insighty. Wierzy, że dobra komunikacja wartości produktów może być stworzona tylko jeśli zespoły marketingowe, sprzedażowe i produktowe działają razem oraz analizują potrzebne dane.Pracowała w firmach technologicznych, dbając o analizę i planowanie działań marketingowych produktów. Posiada doświadczenie w marketingu B2B i B2B2C. Działała w startupie, odpowiedzialnym za produkcję materiałów do drukarek 3D marki - Fiberlogy, jak i korporacji, planując i realizując zadania marketingowe dla oprogramowania firmy Comarch. Była też odpowiedzialna za przygotowywanie contentu w różnej formie, dbając o ich zgodność z praktykami SEO. Testowała też różne możliwości targetowania w Adwordsach i LinkedInie.

Uwielbiamy ciasteczka!

Nie wierzysz? Odwiedź nas w naszym biurze i sprawdź! Ciasteczka serwujemy z pyszną kawą. Dowiedz się więcej

Zgoda