Jak rozpromować event offline w niecały miesiąc? OpenX case study
Wsparcie komunikacyjne eventu to projekt, który kojarzy się z dużą pulą różnorodnych zadań. Tak też było w przypadku realizacji dla OpenX. W ramach obsługi abonamentowej została nam powierzona komunikacja i promocja Meetupu skierowanego do developerów. Zadbaliśmy o identyfikację wizualną wydarzenia,…
Czytaj więcejKomunikacyjny plan taktyczny. Content marketing i Personal Branding dla TTMS – Case Study
Rozwiązania low-code oraz aplikacje działające w chmurze coraz bardziej zyskują na popularności. Trend wzrostowy jest wyraźnie widoczny, co potwierdzają raporty. Według prognoz IDC do 2023 roku będzie opracowanych i wdrożonych ponad 500 milionów cyfrowych aplikacji i usług z wykorzystaniem podejść…
Czytaj więcejJak zrozumieć nawyki grupy docelowej, świadomie budować lojalność użytkowników aplikacji mobilnej i walczyć z potencjalnie wysokim churn rate
Kontekst projektu: Po makietowaniu ekranów, ostatnim etapem tego projektu było zaprojektowanie triggerów do regularnego korzystania z aplikacji. Naszym zadaniem było zbadać, w jaki sposób inne aplikacje, niekoniecznie konkurencyjne, robią to teraz i co przekonałoby grupę docelową aplikacji getdressed. Przed rozpoczęciem…
Czytaj więcejJak testować pomysł na produkt? O MVP strategii marketingowej i sekwencji eksperymentów
50% większy zasięg w 3 miesiące – Personal Branding dla CEO firmy Wiecznie Biała
Jak stworzyć stronę internetową w 4 dni? Landing Page dla Upside
Rebranding i optymalizacja strony na 99/100 w Google Speed. Pierhouse Case Study
Wyzwania w branży automotive, czyli strategia marketingowo-biznesowa dla software house
Kontekst projektu Jak prowadzić biznes w konkurencyjnym środowisku o wysokim ryzyku produktowym? To pytanie było dla nas kluczowe, kiedy rozpoczęliśmy pracę nad strategią marketingowo-biznesową dla software house klienta z branży Automotive. Stając przed tym wyzwaniem, zaobserwowaliśmy, że mamy do czynienia…
Czytaj więcej- Klient software house specjalizujący się w branży Automotive
-
Cel
zaprojektowanie strategii marketingowo-biznesowej dla software house
-
Okres współpracy
luty - maj 2020
- Liczba sprintów 6
- Liczba osób w projekcie 2