Badania & Analityka
Jak testować pomysł na produkt? O MVP strategii marketingowej i sekwencji eksperymentów
Badania & Analityka Product Discovery
Jesienią 2021 poznaliśmy zajawioną na punkcie ekonomii cyrkularnej i leanowego sposobu pracy markę z branży home&living. Jej zespołowi zależało na stworzeniu fizycznych produktów, które będą wspierały ideę niemarnowania oraz obiegu zamkniętego. W tym case study opisujemy proces weryfikacji pomysłów na produkt.
Czytaj więcej
Service design w branży druku 3D: jak wykorzystać dwie perspektywy w projektowaniu nowej obsługi klienta?
Badania & Analityka
We współpracy z naszym klientem wykorzystaliśmy do narzędzie Service Blueprint, które w tym konkretnym przypadku posłużyło nam do opracowania nowego procesu obsługi klienta, biorąc pod uwagę działania wewnątrz organizacji i działania bezpośrednio angażujące odbiorców usługi, czyli samych użytkowników.
Czytaj więcej
- Proces: 12 sprintów
-
Efekt:
Projekt nowej obsługi klienta
- Rok współpracy: 2021
Badania UX aplikacji low-code, czyli jak określić grupę docelową
Badania & Analityka
Przez 7 tygodni prowadziliśmy badania ux dla małego startupu, stworzonego między innymi przez programistów, którzy zauważyli problem w swojej codziennej pracy. Przeprowadziliśmy przez ten czas skrócony proces Product Discovery dla nowego produktu – aplikacji low code, pozwalającej budować własne aplikacje bez konieczności znajomości programowania. Narzędzie ma wyróżniać się większym zaawansowaniem i prostotą użytkową, niż dotychczasowe rozwiązania rynkowe. Obecnie prace nad rozwiązaniem nadal trwają
Czytaj więcej
- Proces: Badania UX aplikacji low-code
-
Efekt:
Charakterystyka grupy docelowej oraz funkcjonalności aplikacji
- Rok współpracy: 2021
Rozbudowa strony www w branży szkoleń sportowych krok po kroku
Badania & Analityka Strona www
Po raz kolejny mieliśmy przyjemność współpracować z Centrum Szkoleń Sportowych. Tym razem główną motywacją naszego klienta było rozbudowanie strony www i dodanie nowych widoków ze szkoleniami VOD. Częścią naszego projektu było również przygotowanie landing page’y przedstawiających nowe platformy oraz zaktualizowanie obecnych widoków, co do których zmieniły się oczekiwania, bądź potrzeby odbiorców. Wszystko to w celu dostarczenia jeszcze bardziej intuicyjnej ścieżki prowadzącej do zakupu szkoleń.
Czytaj więcej
- Proces: badania ścieżki użytkownika oraz rozbudowa strony www
- Efekt: zaprojektowanie nowych podstron dla strony www z branży szkoleń sportowych
- Rok współpracy: 2021
Jak i kiedy zrobić pivot startupu zgodnie z formułą Lean UX? Case study z badań eksploracyjnych
Badania & Analityka Lean UX Product Design Warsztaty
Pivot start-upu nie jest prostą decyzją, jednak prawdopodobnie każdy produkt cyfrowy, jeśli ma odnieść sukces, stanął lub stanie przed koniecznością takiej lub innej zmiany. Dowiedz się, jak zrobić to w duchu Lean UX realizując badanie eksploracyjne!
Czytaj więcej
- Proces: Warsztaty + badania eksploracyjne (desk research + indywidualne wywiady pogłębione) + analiza, synteza, rekomendacje
- Efekt: plan działań uwzględniający pozyskane w trakcie badań ilościowych i jakościowych informacje
- Rok współpracy: 2021
Jak stworzyć produkt cyfrowy, który okaże się innowacją spełniającą biznesowe oczekiwania klienta? Product Discovery dla TUATARA
Badania & Analityka
Tworzenie produktów cyfrowych to niełatwa sztuka. A tworzenie produktów cyfrowych wyróżniających się na tle konkurencji, które okażą się biznesowym strzałem w dziesiątkę… to ciężka i trudna praca wymagająca ekstremalnego skupienia na procesie, zwinności i otwartej głowy. Jednak to wciąż praca, którą w Project: People uwielbiamy. Dlatego z niekłamaną radością oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, obszerny i szczegółowy materiał.
Czytaj więcej
- Proces: 3 sprinty
- Efekt: Raport z badań ilościowych i jakościowych wraz z rekomendacjami dalszych działań
- Rok współpracy: 2021
Jak przeprowadzić testy użyteczności?
Badania & Analityka
Dla klienta tworzącego produkt cyfrowy sprzedawany w modelu SaaS przeprowadziliśmy moderowane testy użyteczności. Chcieliśmy sprawdzić, w jaki sposób użytkownicy poruszają się po narzędziu. Wszystko po to, by usprawnić działanie produktu, zwiększyć liczbę powracających do niego użytkowników i poprawić jakość ich doświadczenia, a tym samym podnieść sprzedaż.
Czytaj więcej
-
Proces:
3 sprinty
-
Efekt:
mapa „ślepych uliczek” i błędów w narzędziu
- Rok współpracy 2021
Beta testy jako kampania product launch platformy SaaS
Badania & Analityka Lean Marketing Product Design
Ekstremalnie zmienne otoczenie konkurencyjne, które wpływa na rosnące oczekiwania konsumentów. Ograniczone zasoby, które można przeznaczyć na rozwój produktu. Dążenie do jak najszybszej weryfikacji założeń biznesowych. Oto, w jakich okolicznościach przyszło nam rozpoczynać kolejną, niesamowitą przygodę! Tym razem były nią beta testy nowego produktu.
Czytaj więcej
- Proces 5 sprintów
- Cel zbadanie odbioru platformy SaaS wśród użytkowników, zebranie feedbacku, konfrontacja produktu z rynkiem
- Rok współpracy 2021