Lean Marketing
Budowanie marki osobistej na LinkedIn – jak trafiać postami do klienta
Lean Marketing
Użytkowników na LinkedIn jest już ponad 630 milionów! Jak nie zginąć tłumie, wyróżnić się i zaciekawić potencjalnych klientów? Angażującymi działaniami personal brandingowymi.
Czytaj więcej
- Proces: Rozpoczęcie nowych działań personal brandingowych
- Efekt: Zwiększenie rozpoznawalności marki osobistej
- Rok współpracy: 2021
Beta testy jako kampania product launch platformy SaaS
Badania & Analityka Lean Marketing Product Design
Ekstremalnie zmienne otoczenie konkurencyjne, które wpływa na rosnące oczekiwania konsumentów. Ograniczone zasoby, które można przeznaczyć na rozwój produktu. Dążenie do jak najszybszej weryfikacji założeń biznesowych. Oto, w jakich okolicznościach przyszło nam rozpoczynać kolejną, niesamowitą przygodę! Tym razem były nią beta testy nowego produktu.
Czytaj więcej
- Proces 5 sprintów
- Cel zbadanie odbioru platformy SaaS wśród użytkowników, zebranie feedbacku, konfrontacja produktu z rynkiem
- Rok współpracy 2021

Walka z kryzysem w Lean Marketing Sprincie – #FightOrDie
Lean Marketing
Eksperci ostrzegają. Kryzys gospodarczy może rozpocząć się już w 2020 roku. Dlatego przygotowaliśmy kampanię #FightOrDie, której ideą było działanie strategiczne. Odpowiednia strategia biznesowa i strategia marketingowa może okazać się jedynym ratunkiem.
Czytaj więcej
- Proces 21 000 zasięgu w social media
- Efekt Wzrost rozpoznawalności marki
- Rok 2019

#Pączkowanie użytkowników
Lean Marketing
Dzięki działaniu w Lean Marketing Sprint zwiększyliśmy liczbę wejść na stronę o 35 tysięcy, tylko w dniu kampanii! Działania PRowe wspierane przez SEO pozwoliły nam zwiększyć ruch z wyszukiwarek w ciągu tygodnia. O akcji #Pączkowanie głośno było w mediach regionalnych i ogólnokrajowych.
Czytaj więcej
- Proces Tygodniowa kampania marketingowa
- Efekt 35 tys. wejść na stronę w dniu akcji
- Rok 2017