Lean UX
50% większy zasięg w 3 miesiące – Personal Branding dla CEO firmy Wiecznie Biała
Lean UX Product Design Strona www
O czym będzie ten tekst? O realizowanej przez nas komunikacji marki w stylu less waste i kanale personal brandingowym, którego właścicielka, dzięki naszej pomocy, w niecałe trzy miesiące zyskała ponad 2500 wartościowych kontaktów. Poznaj Wiecznie Białą, firmę, którą napędza dbanie o naszą planetę.
Czytaj więcej
Jak stworzyć stronę internetową w 4 dni? Landing Page dla Upside
Lean UX Product Design Strona www
Czy jesteśmy w stanie wykonać stronę w 4 dni? Tak. Czy popieramy tworzenie dedykowanych Landing Page pod usługi, produkty, eventy? Tak. Czy jesteśmy zwolennikami testów? Tak. 3 razy na tak - idealne podsumowanie naszej współpracy z Upside.
Czytaj więcej
Jak i kiedy zrobić pivot startupu zgodnie z formułą Lean UX? Case study z badań eksploracyjnych
Badania & Analityka Lean UX Product Design Warsztaty
Pivot start-upu nie jest prostą decyzją, jednak prawdopodobnie każdy produkt cyfrowy, jeśli ma odnieść sukces, stanął lub stanie przed koniecznością takiej lub innej zmiany. Dowiedz się, jak zrobić to w duchu Lean UX realizując badanie eksploracyjne!
Czytaj więcej
- Proces: Warsztaty + badania eksploracyjne (desk research + indywidualne wywiady pogłębione) + analiza, synteza, rekomendacje
- Efekt: plan działań uwzględniający pozyskane w trakcie badań ilościowych i jakościowych informacje
- Rok współpracy: 2021
Product Discovery dla Fashion Tech z Getdressed
Lean UX Strategia Biznesowa Strategia Marketingowa
Getdressed to polski startup, który tworzy produkty dla branży modowej z wykorzystaniem technologii AI. W swoich działaniach zespół dąży do zapewnienia spersonalizowanego i ułatwionego procesu zakupu ubrań i dodatków w sklepach online.
Czytaj więcej
- Proces 14 sprintów
- Efekt aplikacja mobilna, wtyczka webowa
- Rok współpracy 2021

Zaprojektowanie architektury platformy online dla giełdy kryptowalut
Lean UX
Uwzględnienie sytuacji gospodarczo-ekonomicznej oraz kultury kraju mogą być kluczowymi czynnikami w pracy nad produktem. Przekonaliśmy się o tym, pracując dla naszego klienta z branży fintech, dla którego stworzyliśmy platformę online dla giełdy kryptowalut w Wenezueli.
Czytaj więcej
- Proces Dwa sprinty
- Rezultat Architektura informacji
- Rok 2018