Strategia Biznesowa
Wyzwania w branży automotive, czyli strategia marketingowo-biznesowa dla software house
Strategia Biznesowa Strategia Marketingowa
Kontekst projektu Jak prowadzić biznes w konkurencyjnym środowisku o wysokim ryzyku produktowym? To pytanie było dla nas kluczowe, kiedy rozpoczęliśmy pracę nad strategią marketingowo-biznesową dla software house klienta z branży Automotive. Stając przed tym wyzwaniem, zaobserwowaliśmy, że mamy do czynienia…
Czytaj więcej- Klient software house specjalizujący się w branży Automotive
-
Cel
zaprojektowanie strategii marketingowo-biznesowej dla software house
-
Okres współpracy
luty - maj 2020
- Liczba sprintów 6
- Liczba osób w projekcie 2
Rola warsztatów z klientem w procesie budowania strategii marketingowej. Case study na podstawie Consdata
Strategia Biznesowa Strategia Marketingowa
Warsztaty z klientem są nieodłączną częścią naszych projektów, i to niezależnie od tematyki. Nie zdarzyło nam się jednak dotąd, by odbywały się tak często i tak… skutecznie, jak w tym procesie. Pracując nad strategią marketingową dla Consdata, spotykaliśmy się z klientem w pewnym momencie nawet codziennie. Dzięki temu zaprojektowaliśmy kilka nowych warsztatów. Dziś dzielimy się przepisami na nie.
Czytaj więcej
- Proces: m.in. 9 spotkań warsztatowych
- Efekt: strategia marketingowa
- Rok współpracy: 2021
Platforma rekrutacyjna, tworzona przez kobiety dla kobiet – projekt strategii biznesowo-marketingowej dla Fundacji Mamo Pracuj
Strategia Biznesowa Strategia Marketingowa
Dla Fundacji Mamo Pracuj zaprojektowaliśmy strategię biznesowo-marketingową w oparciu o wyniki procesu badawczego i licznych analiz. Poza częścią badawczą, przeprowadziliśmy również strategię brandingową z procesem namingowym dla nowego rozwiązania. A to wszystko w 6 sprintów.
Czytaj więcej
- Proces: 6 sprintów
- Efekt: opracowanie strategii marketingowo-biznesowej oraz brandingowej dla platformy rekrutacyjnej
- Rok współpracy: 2020
Product Discovery dla Fashion Tech z Getdressed
Lean UX Strategia Biznesowa Strategia Marketingowa
Getdressed to polski startup, który tworzy produkty dla branży modowej z wykorzystaniem technologii AI. W swoich działaniach zespół dąży do zapewnienia spersonalizowanego i ułatwionego procesu zakupu ubrań i dodatków w sklepach online.
Czytaj więcej
- Proces 14 sprintów
- Efekt aplikacja mobilna, wtyczka webowa
- Rok współpracy 2021
Uporządkuj swoje działania i zwiększ sprzedaż – case study
Strategia Biznesowa
W jaki sposób uporządkować swoje działania marketingowe, aby zwiększyć sprzedaż? Odpowiadamy na to pytanie w case study przedstawiającym 5-tygodniowy proces tworzenia strategii marketingowo-sprzedażowej wraz z planem taktycznym dla jednego z naszych klientów z branży szkoleniowej.
Czytaj więcej
- Proces Pięć sprintów
- Efekt Strategia marketingowo-biznesowa
- Rok 2020

Kiedy pomysł może nie wyjść… – Strategia Biznesowa dla Schoolio
Strategia Biznesowa
Walidacja pomysłu biznesowego pozwala zdefiniować problematyczne elementy biznesu i zaprzestać ich kontynuowania. Dzięki temu zaoszczędzimy wiele czasu, pieniędzy i niepotrzebnego stresu.Dla Schoolio, start-upu z branży e-learningowej, projektowaliśmy strategię biznesową, której proces tworzenia przyniósł realną wartość dla klienta.
Czytaj więcej
- Proces Dwa sprinty
- Rezultat Walidacja pomysłu biznesowego i wygenerowane 6 kolejnych pomysłów na biznes
- Rok 2019
Jak wyskalować lokalny NGO? – Strategia marki dla organizacji pozarządowej w 5 tygodni
Strategia Biznesowa Strategia Marketingowa
W case study przeczytasz o tym, jak w 5 tygodni stworzyliśmy strategię marki dla NGO’sa łączącego kilka różnych pokoleń w jednej dzielnicy miasta. Powstała w 5 sprintach strategia pozwala wyskalować biznes.
Czytaj więcej
- Proces Pięć sprintów
- Rezultat Strategia marki dla NGO
- Rok 2019
Strategia B2C i B2B – Satelitarny monitoring terenu
Strategia Biznesowa
- Proces Sześć sprintów
- Efekt Strategia marketingowo-biznesowa
- Rok 2018