Strategia Marketingowa
Wyzwania w branży automotive, czyli strategia marketingowo-biznesowa dla software house
Strategia Biznesowa Strategia Marketingowa
Kontekst projektu Jak prowadzić biznes w konkurencyjnym środowisku o wysokim ryzyku produktowym? To pytanie było dla nas kluczowe, kiedy rozpoczęliśmy pracę nad strategią marketingowo-biznesową dla software house klienta z branży Automotive. Stając przed tym wyzwaniem, zaobserwowaliśmy, że mamy do czynienia…
Czytaj więcej- Klient software house specjalizujący się w branży Automotive
-
Cel
zaprojektowanie strategii marketingowo-biznesowej dla software house
-
Okres współpracy
luty - maj 2020
- Liczba sprintów 6
- Liczba osób w projekcie 2
Rola warsztatów z klientem w procesie budowania strategii marketingowej. Case study na podstawie Consdata
Strategia Biznesowa Strategia Marketingowa
Warsztaty z klientem są nieodłączną częścią naszych projektów, i to niezależnie od tematyki. Nie zdarzyło nam się jednak dotąd, by odbywały się tak często i tak… skutecznie, jak w tym procesie. Pracując nad strategią marketingową dla Consdata, spotykaliśmy się z klientem w pewnym momencie nawet codziennie. Dzięki temu zaprojektowaliśmy kilka nowych warsztatów. Dziś dzielimy się przepisami na nie.
Czytaj więcej
- Proces: m.in. 9 spotkań warsztatowych
- Efekt: strategia marketingowa
- Rok współpracy: 2021
Platforma rekrutacyjna, tworzona przez kobiety dla kobiet – projekt strategii biznesowo-marketingowej dla Fundacji Mamo Pracuj
Strategia Biznesowa Strategia Marketingowa
Dla Fundacji Mamo Pracuj zaprojektowaliśmy strategię biznesowo-marketingową w oparciu o wyniki procesu badawczego i licznych analiz. Poza częścią badawczą, przeprowadziliśmy również strategię brandingową z procesem namingowym dla nowego rozwiązania. A to wszystko w 6 sprintów.
Czytaj więcej
- Proces: 6 sprintów
- Efekt: opracowanie strategii marketingowo-biznesowej oraz brandingowej dla platformy rekrutacyjnej
- Rok współpracy: 2020
Product Discovery dla Fashion Tech z Getdressed
Lean UX Strategia Biznesowa Strategia Marketingowa
Getdressed to polski startup, który tworzy produkty dla branży modowej z wykorzystaniem technologii AI. W swoich działaniach zespół dąży do zapewnienia spersonalizowanego i ułatwionego procesu zakupu ubrań i dodatków w sklepach online.
Czytaj więcej
- Proces 14 sprintów
- Efekt aplikacja mobilna, wtyczka webowa
- Rok współpracy 2021
Strategia Employer Brandingowa dla polskiego oddziału amerykańskiej firmy technologicznej
Employer Branding Strategia Marketingowa
Dla polskiego oddziału firmy technologicznej z USA opracowaliśmy Strategię Employer Brandingową, zwracając szczególną uwagę na procesy rekrutacyjne, zewnętrzny i wewnętrzny employer branding oraz przygotowanie materiałów wizualnych.
Czytaj więcej
- Proces 5 Warsztatów
- Efekt Opracowana Strategia Employer Brandingowa
- Rok współpracy 2020
Audyt marketingowy dla firmy szkoleniowej, czyli przykład jak usprawnić działania marketingowe
Strategia Marketingowa
Firma szkoleniowa z siedzibą w Warszawie zgłosiła się do nas, aby przeprowadzić dla nich audyt marketingowy i odświeżenie designu ich strony www. Proces ten przerodził się w MVP strategii marketingowej, z bazą w postaci badań oraz analiz.Z poniższego case study dowiesz się:
Jakie elementy powinien zawierać audyt marketingowy;
Czego możemy dowiedzieć się z wywiadów z zespołem;
Kim są lości i dlaczego warto przeprowadzić z nimi badania;
Na co zwracać uwagę przy audycie strony www;
O co warto zadbać przy projektowaniu lejka marketingowego;
Co zrobić, jeśli Twoja firma… nie ma wyróżnika.
Czytaj więcej
- Proces 4 Sprinty
- Efekt Opracowane MVP strategii marketingowej i redesign strony www
- Rok współpracy 2020
Małymi krokami do celu – jak zbudować rozpoznawalność marki
Strategia Marketingowa
Sprinty mogą być naszą specjalnością, ale w maratonach też czujemy się dobrze. W tym przypadku biegiem jest obsługa marketingowa w modelu abonamentowym dla agencji rekrutacyjnej, ale to tylko jedna z naszych długofalowych usług.
Czytaj więcej
- Proces 12 miesięcy
- Rezultat Zbudowanie rozpoznawalności marki
- Rok 2019/2020

Strategia Marketingowa w Modelu Zdalnym – Case Study GBG Building Services
Strategia Marketingowa
Praca zdalna przy projektowaniu strategii - czy ma to sens? Dla GBG Building Services, firmy renowacyjnej z Wielkiej Brytanii, opracowaliśmy wstęp do strategii marketingowej. Dzielimy się naszym doświadczeniem z pracą zdalną dla klienta spoza Polski.
Czytaj więcej
- Proces Trzy sprinty
- Efekt Opracowany wstęp do strategii marketingowej
- Rok 2020