Case Studies

Aplikacja do zarządzania finansami dla pokolenia Z – Dosh (Behance)

Co robisz, kiedy Twoje dziecko prosi Cię o pieniądze? Pożyczasz? My postanowiliśmy ułatwić ten proces i stworzyć aplikację, w której nastolatkowie mogą prosić swoich rodziców o “kieszonkowe” za pomocą Messengera i dokonywać płatności przy użyciu telefonu. W ciągu zaledwie dwóch tygodni razem z Maja Scheafer oraz Maciej Ciołek przygotowaliśmy prototyp aplikacji. Efekt poniżej!   

Klient
projekt wewnętrzny
Cel
prototyp produktu
Okres współpracy
Q3-Q4 2017
Liczba sprintów
2
Liczba osób w projekcie
5

Podsumowanie projektu – w liczbach i nie tylko

13-17

lat - projekt dla pokolenia Z

2

tygodnie na przygotowanie MVP

5

osób w zespole

Case study to za mało?

Chcesz poznać cały proces i dowiedzieć się, jak mógłby wyglądać w Twojej organizacji?

Umów się na bezpłatną konsultację

Zespół projektowy, czyli kto za co odpowiadał

Autor Case Study

Joanna Ostafin CEO & Co-founder @ Project: People
Większość jej rozmów rozpoczyna się od „mam pomysł”. Joanna jest seryjną inicjatorką i współzałożycielką wielu organizacji, marek i społeczności. Na co dzień pełni rolę CEO w Project: People oraz rozwija markę DesignWays.

Współzałożycielka Project: People i Project: Values. Współtwórczyni DesignWays Conf i DesignWays Hub. Powołała do życia kilka społeczności, w tym m.in. Krakowską Inicjatywę Designerską oraz Product Culture Community.

Bardzo chętnie dzieli się wiedzą podczas warsztatów czy konferencji – występowała m.in. na Grafconf, Konferencja UX w biznesie, Mobile Trends Conference, ProductCamp, Bitspiration i wielu innych. Wykładowca w Wyższej Szkole Europejskiej oraz Wyższej Szkole Bankowej. Autorka ebooka „+25 do ekwipunku warsztatowca”.

Szczerze zakochana w podejściu lean, a zwłaszcza Lean Startup & Lean UX. Ogromna fanka projektów edukacyjnych, warsztatów, procesu Product Discovery i… ludzi. Prywatnie amatorka street workout i biegów z przeszkodami.

Pozostali członkowie zespołu

Beata Mosór-Szyszka Co-Owner & Managing Partner w Project: People
Beata jest serial entrepreneurką, współzałożycielką i managing partnerką w Project: People i Project: Values. Dodatkowo jest współautorką książki The LiGHT Book (z m.in. Robertem Cialdini czy Phillipem Zimbardo) oraz autorką różnorodnych narzędzi biznesowych (m.in. Values Poker czy Lean Marketing Sprint).

Beata jest strateżką i konsultantką lean z ponad 14 letnim doświadczeniem na międzynarodowym rynku. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Sabre, T-Mobile czy Google. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako mentor w programach akceleracyjnych (np. Google LaunchPad Warsaw, EIT Digital) oraz jako wykładowczyni na Wyższej Szkole Europejskiej oraz Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.

W 2016 roku wspólnie z Joanną Ostafin założyła Project: People, które w ciągu 4 lat działania (2016-2020) współpracowało z ponad 160 klientami z 16 krajów na całym świecie, budując zespół 18 konsultantów i osiągając niemal rokrocznie wzrost 200% Y2Y.

Beata buduje organizacje, które dają kobietom przestrzeń do rozwoju i w których 60-75% członków zespołu to kobiety. Dodatkowo inwestuje jako anioł biznesu w kobiece biznesy z wizją.

Jako speaker Beata występuje na polskich i międzynarodowych konferencjach (e.g. Lean Startup Days Paris, VC night by Viva Technology, Open Living Lab).