+25 do ekwipunku warsztatowca, czyli lista 25 narzędzi do prowadzenia warsztatów zdalnie

Zamów e-booka

Grupa docelowa. Dlaczego nie zarabiasz na niej tyle, ile powinieneś? Project: People Podcast 01

jaka grupa docelowa

“Przychodzi klient do Project: People i mówi” – czyli dlaczego powstał nasz podcast

Pomysł z podcastem zrodził się z potrzeby, nieodpartej potrzeby dzielenia się wiedzą, kiedy stwierdziliśmy, że nasze case studies w formie pisanej są niewystarczające. Seria naszych podcastów skierowana jest do właścicieli i twórców startupów, dojrzałych firm czy korporacji, osób, które zajmują się produktami, UX-em i sprzedażą.

W pierwszym odcinku Joanna Ostafin i Rita Pater skupią się na grupach docelowych. Na przykładzie jednego z naszych projektów, który prowadziły, opowiedzą, dlaczego nie można kierować swoich produktów i usług do wszystkich. Ten temat nie został wybrany przypadkowo,  ponieważ, kiedy pytamy klientów o ich grupy docelowe, to najczęstszą odpowiedzią, jaką słyszymy jest: “wszyscy” lub niewiele bardziej ograniczona liczba osób.

Joanna i Rita odpowiedzą między innymi na pytania:

  • Zaczynać szeroko czy wąsko, jak określić grupę docelową na początku?
  • Jak zdefiniowanie grupy docelowej ułatwia rozwój produktów i usług?
  • Jaki wpływ na marketing i promocję ma zawężenie grup docelowych?
  • Jak badać grupę docelową?
  • Jak wykorzystać zebrane wcześniej dane?
  • Jakie dane są wartościowe i co warto analizować?

Odcinek prowadzą:
Joanna Ostafin
Rita Pater

Bądź na bieżąco z naszymi podcastami, zapisz się do newslettera.

Subskrybuj:

 

 

 

 

Artykuły to za mało?

Chcesz poznać cały proces i dowiedzieć się, jak mógłby wyglądać w Twojej organizacji?

Umów się na bezpłatną konsultację

Znajdź nas

Czy chcesz nas lepiej poznać? Sprawdź nasze pozostałe portale społecznościowe

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj co miesiąc: narzędzia, artykuły i najnowsze informacje o naszych warsztatach.
Tutaj możesz zapisać się na newsletter po polsku. Jeśli chcesz otrzymać Newsletter po angielsku, kliknij tutaj.