+25 do ekwipunku warsztatowca, czyli lista 25 narzędzi do prowadzenia warsztatów zdalnie

Sprawdz Teraz

Grupa docelowa. Dlaczego nie zarabiasz na niej tyle, ile powinieneś? Project: People Podcast 01

podcast

“Przychodzi klient do Project: People i mówi” – czyli dlaczego powstał nasz podcast

Pomysł z podcastem zrodził się z potrzeby, nieodpartej potrzeby dzielenia się wiedzą, kiedy stwierdziliśmy, że nasze case studies w formie pisanej są niewystarczające. Seria naszych podcastów skierowana jest do właścicieli i twórców startupów, dojrzałych firm czy korporacji, osób, które zajmują się produktami, UX-em i sprzedażą.

W pierwszym odcinku Joanna Ostafin i Rita Pater skupią się na grupach docelowych. Na przykładzie jednego z naszych projektów, który prowadziły, opowiedzą, dlaczego nie można kierować swoich produktów i usług do wszystkich. Ten temat nie został wybrany przypadkowo,  ponieważ, kiedy pytamy klientów o ich grupy docelowe, to najczęstszą odpowiedzią, jaką słyszymy jest: “wszyscy” lub niewiele bardziej ograniczona liczba osób.

Joanna i Rita odpowiedzą między innymi na pytania:

  • Zaczynać szeroko czy wąsko, jak określić grupę docelową na początku?
  • Jak zdefiniowanie grupy docelowej ułatwia rozwój produktów i usług?
  • Jaki wpływ na marketing i promocję ma zawężenie grup docelowych?
  • Jak badać grupę docelową?
  • Jak wykorzystać zebrane wcześniej dane?
  • Jakie dane są wartościowe i co warto analizować?

Odcinek prowadzą:
Joanna Ostafin
Rita Pater

Bądź na bieżąco z naszymi podcastami, zapisz się do newslettera.

Subskrybuj:

 

 

 

 

Artykuły to za mało?

Chcesz poznać cały proces i dowiedzieć się, jak mógłby wyglądać w Twojej organizacji?

Umów się na bezpłatną konsultację
Joanna Ostafin
Współzałożycielka Project: People, współtwórczyni Krakowskiej Inicjatywy Designerskiej (KID), organizatorka DesignWays Conf.

Jako Lean UX Strategist na co dzień zajmuje się... niezgadzaniem się ze swoimi klientami - wspiera ich w zakresie weryfikowania pomysłów na nowe produkty, usługi czy biznesy. Pomaga przejść od “innowacyjnego pomysłu” do “realnego produktu”, walidując założenia w oparciu o swoje kompetencje biznesowe, strategiczne, UX, UI, Service Design oraz Lean.

Szczerze zakochana w podejściu Lean (Lean Startup & Lean UX & Lean UX Research). Wierzy w warsztaty i kolektywne budowanie projektów, rozwiązywanie problemów czy generowanie pomysłów.
Rita Pater
Rita jest strategiem komunikacji marek, miejsc i wydarzeń. W Project: People buduje strategie marketingowe i pracuje z organizacjami projektując procesy i inicjatywy wspierające rozwój kultury organizacji. Od kilku lat bada temat przywództwa w firmach związanych z sektorem nowych technologii. Autorka wywiadów #changeisfemale - cyklu portretów liderek zmian w nowych technologiach i biznesie. Założycielka mentorskiej grupy wsparcia dla kobiet w IT (Table Talks inspired by Lean In Circle) oraz Founding Partner w Leaders Hive - mentorskim klubie przywództwa. Twierdzi, że najlepszą inwestycją jest inwestycja w samego siebie, dlatego wiele podróżuje a także nieustannie zgłębia tematy związane z psychologią, coachingiem i psychoterapią.

Znajdź nas

Czy chcesz nas lepiej poznać? Sprawdź nasze pozostałe portale społecznościowe

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj co miesiąc: narzędzia, artykuły i najnowsze informacje o naszych warsztatach.
Tutaj możesz zapisać się na newsletter po polsku. Jeśli chcesz otrzymać Newsletter po angielsku, kliknij tutaj.