Jak dopasować język komunikacji do grupy docelowej? Project: People Podcast 6
Strategia, uporządkowany proces i autentyczność to klucz do skutecznej komunikacji marki w social media. Brak jednego z tych elementów prowadzi do zderzenia się “ze ścianą” – nasze komunikaty nie trafiają do grupy docelowej, co skutkuje brakiem efektów sprzedażowych.
W najnowszym odcinku podcastu, Kasia Golonka rozmawia z Jakubem Hajkiem z Cometari, który opowie, jak krok po kroku wypracowaliśmy strategię komunikacyjną, zdefiniowaliśmy UVP i określiliśmy kanały oraz język komunikacji dla jego grupy docelowej.
Z rozmowy Kasi i Jakuba dowiesz się:
- Jak określić styl językowy konkretnej grupy docelowej?
- Dlaczego warto być autentycznym i kim jest ekspert, który mówi prostym językiem?
- Jak wykorzystać tablice kanbanowe do usprawnienia procesu komunikacji?
- Dlaczego spójny język komunikacji jest kluczowy na różnych etapach lejka sprzedażowego?
- Gdzie publikować i jak dopasować kanały komunikacji do naszej grupy odbiorców?
Odcinek prowadzą:
Katarzyna Golonka
Jakub Hajek
Bądź na bieżąco z naszymi podcastami, zapisz się do newslettera.
Słuchaj też na:
Artykuły to za mało?
Chcesz poznać cały proces i dowiedzieć się, jak mógłby wyglądać w Twojej organizacji?