Strona główna / Blog / Strategia Marketingowa / Launch produktu: czy plan marketingowy wystarczy?
Launch produktu: czy plan marketingowy wystarczy?
Artykuły to za mało?
Chcesz poznać cały proces i dowiedzieć się, jak mógłby wyglądać w Twojej organizacji?
Danuta Mierzwa
Przygotowuje strategie w oparciu o konkretne informacje i insighty. Wierzy, że dobra komunikacja wartości produktów może być stworzona tylko jeśli zespoły marketingowe, sprzedażowe i produktowe działają razem oraz analizują potrzebne dane.
Pracowała w firmach technologicznych, dbając o analizę i planowanie działań marketingowych produktów. Posiada doświadczenie w marketingu B2B i B2B2C. Działała w startupie, odpowiedzialnym za produkcję materiałów do drukarek 3D marki - Fiberlogy, jak i korporacji, planując i realizując zadania marketingowe dla oprogramowania firmy Comarch. Była też odpowiedzialna za przygotowywanie contentu w różnej formie, dbając o ich zgodność z praktykami SEO. Testowała też różne możliwości targetowania w Adwordsach i LinkedInie.
Powiązane wpisy

Project: People Podcast