+25 do ekwipunku warsztatowca, czyli lista 25 narzędzi do prowadzenia warsztatów zdalnie

Zamów e-booka

Launch produktu: czy plan marketingowy wystarczy?

Artykuły to za mało?

Chcesz poznać cały proces i dowiedzieć się, jak mógłby wyglądać w Twojej organizacji?

Umów się na bezpłatną konsultację
Danuta Mierzwa
Przygotowuje strategie w oparciu o konkretne informacje i insighty. Wierzy, że dobra komunikacja wartości produktów może być stworzona tylko jeśli zespoły marketingowe, sprzedażowe i produktowe działają razem oraz analizują potrzebne dane. Pracowała w firmach technologicznych, dbając o analizę i planowanie działań marketingowych produktów. Posiada doświadczenie w marketingu B2B i B2B2C. Działała w startupie, odpowiedzialnym za produkcję materiałów do drukarek 3D marki - Fiberlogy, jak i korporacji, planując i realizując zadania marketingowe dla oprogramowania firmy Comarch. Była też odpowiedzialna za przygotowywanie contentu w różnej formie, dbając o ich zgodność z praktykami SEO. Testowała też różne możliwości targetowania w Adwordsach i LinkedInie.

Znajdź nas

Czy chcesz nas lepiej poznać? Sprawdź nasze pozostałe portale społecznościowe

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj co miesiąc: narzędzia, artykuły i najnowsze informacje o naszych warsztatach.
Tutaj możesz zapisać się na newsletter po polsku. Jeśli chcesz otrzymać Newsletter po angielsku, kliknij tutaj.