+25 do ekwipunku warsztatowca, czyli lista 25 narzędzi do prowadzenia warsztatów zdalnie

Sprawdz Teraz

Wahania jak kryptowaluty – jak persona wpływa na produkt? Project: People Podcast 5

kryptowaluty

Ten sam produkt, dwie różne grupy docelowe, czyli wahania jak kryptowaluty. W poniższym podcaście opowiadamy o projektowaniu giełdy kryptowalut dla mieszkańców Wenezueli oraz Europy Zachodniej i USA, czyli dwóch zupełnie różnych kultur.

Przeprowadzimy Cię przez proces badawczy oraz podpowiemy co warto badać w kontekście rynku, kultury i target group. Pokażemy również, jak może zmienić się produkt w zależności od odbiorcy – od funkcjonalnego kantoru po zaawansowaną giełdę.

Kasia i Tomasz odpowiedzą na pytania:

  • Jak zaprojektować ten sam produkt dla różnych grup docelowych?
  • Dlaczego warto dogłębnie poznać potrzeby i założenia klienta?
  • Jak kultura i sytuacja gospodarcza państwa może wpłynąć na finalny produkt?
  • Dlaczego analiza rynku to podstawa w badaniach?
  • Co warto badać w obszarze innych rozwiązań tzw. benchmarków?

Odcinek prowadzą:
Katarzyna Golonka
Tomasz Osowski

Bądź na bieżąco z naszymi podcastami, zapisz się do newslettera.

Słuchaj też na:

Artykuły to za mało?

Chcesz poznać cały proces i dowiedzieć się, jak mógłby wyglądać w Twojej organizacji?

Umów się na bezpłatną konsultację
Katarzyna Golonka
W biznesie od pięciu lat, podczas których zarządzała kilkunastoosobowym zespołem, kreowała cykle wydarzeń biznesowych, współtworzyła firmę i nią kierowała. Obecnie specjalizuje się w Content Marketingu oraz Personal Brandingu.

Pomaga firmom w odnalezieniu własnego “ja” w biznesie i komunikacji tego na zewnątrz (strategia marketingowa & biznesowa).

Zaangażowana w liczne działania społecznościowe. Jest certyfikowanym Trenerem Biznesu. Prowadzi warsztaty z pogranicza strategii & marketingu. Autorka tekstów dla portali branżowych, m.in. Nowy Marketing, Marketing w Praktyce, E-commerce & Digital Marketing.
Tomasz Osowski
Pomaga firmom stworzyć doskonałe doświadczenie użytkownika zapewniając jednocześnie odpowiednią rentowność biznesu. Jego zdanie to stworzyć produkt i usługi, które są potrzebne i przynoszą satysfakcję zarówno odbiorcom jak i właścicielom biznesu. Certyfikowany Trener Biznesu i rozwoju osobistego, Certyfikowany moderator Design Thinking. Przedsiębiorca od 6 lat szczerze zakochany w metodologii Lean. Zawsze stara się dostarczyć produkt jak najszybciej na rynek przy najmniejszym udziale kapitałowym. Współpracował z firmami: T-mobile, Ecard, inPost, ING, Nationale Nederlanden, Brainly, Publicis, Netguru. Organizator DesignWays Conf.

Znajdź nas

Czy chcesz nas lepiej poznać? Sprawdź nasze pozostałe portale społecznościowe

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj co miesiąc: narzędzia, artykuły i najnowsze informacje o naszych warsztatach.
Tutaj możesz zapisać się na newsletter po polsku. Jeśli chcesz otrzymać Newsletter po angielsku, kliknij tutaj.