Strategia Marketingowa
Strategia Employer Brandingowa dla polskiego oddziału amerykańskiej firmy technologicznej
Strategia Marketingowa
Pracujemy z naszymi klientami nie tylko nad marketingiem, designem czy strategią biznesową, ale także nad działaniami mocnej skoncentrowanymi na kulturze organizacji. Dla polskiego oddziału amerykańskiej firmy technologicznej opracowaliśmy Strategię Employer Brandingową, dzięki której procesy pozyskiwania i utrzymania pracowników będą dużo prostsze, tańsze i przyjemniejsze.
Z poniższego case study dowiesz się:
Jak znaleźć wyróżniki pracodawcy;
Jakie elementy powinna zawierać strategia employer brandingowa;
Dlaczego Recruitment Journey Map jest tak ważne;
Czym jest eNPS;
Co zrobić z Employer Brandingiem… podczas pandemii!
Czytaj więcej
- Proces 5 Warsztatów
- Efekt Przeszkolone 7 startupów w programie akceleracyjnym
- Rok współpracy 2020
Audyt marketingowy dla firmy szkoleniowej, czyli przykład jak usprawnić działania marketingowe
Strategia Marketingowa
Firma szkoleniowa z siedzibą w Warszawie zgłosiła się do nas, aby przeprowadzić dla nich audyt marketingowy i odświeżenie designu ich strony www. Proces ten przerodził się w MVP strategii marketingowej, z bazą w postaci badań oraz analiz.
Z poniższego case study dowiesz się:
Jakie elementy powinien zawierać audyt marketingowy;
Czego możemy dowiedzieć się z wywiadów z zespołem;
Kim są lości i dlaczego warto przeprowadzić z nimi badania;
Na co zwracać uwagę przy audycie strony www;
O co warto zadbać przy projektowaniu lejka marketingowego;
Co zrobić, jeśli Twoja firma… nie ma wyróżnika.
Czytaj więcej
- Proces 4 Sprinty
- Efekt Opracowane MVP strategii marketingowej i redesign strony www
- Rok współpracy 2020

Strategia Marketingowa w Modelu Zdalnym – Case Study GBG Building Services
Strategia Marketingowa
Praca zdalna przy projektowaniu strategii - czy ma to sens? Dla GBG Building Services, firmy renowacyjnej z Wielkiej Brytanii, opracowaliśmy wstęp do strategii marketingowej. Dzielimy się naszym doświadczeniem z pracą zdalną dla klienta spoza Polski.
Czytaj więcej
- Proces Trzy sprinty
- Efekt Opracowany wstęp do strategii marketingowej
- Rok 2020

Co łączy marketing i sprzedaż? Strategia dla VSoft
Strategia Marketingowa
Marketing i sprzedaż - to działy, które powinny ściśle ze sobą współpracować. Jak zespolić i uporządkować ich działania? Poznaj proces tworzenia strategii marketingowo-sprzedażowej dla Vsoft - krakowskiego software house.
Czytaj więcej
- Proces Trzy sprinty
- Rezultat Strategia marketingowo-sprzedażowa
- Rok 2019
Przykładowa Strategia Social Media: marka Mokosh Cosmetics
Strategia Marketingowa
Zarządzanie mediami społecznościowymi nie jest prostą sprawą, szczególnie jeśli chodzi o firmy, które produkują dziesiątki produktów i docierają do tysięcy osób. Rzetelnie opracowana strategia social media zdecydowanie ułatwia takie działania oraz udostępnia narzędzia i taktyki do efektywnego docierania do obranej grupy docelowej. Taką strategię opracowaliśmy dla marki Mokosh Cosmetics i można ją uznać za przykładową strategię social media.
Czytaj więcej
- Proces Trzy sprinty
- Rezultat Strategia social media
- Rok 2019
Jak wyskalować lokalny NGO? – Strategia marki dla organizacji pozarządowej w 5 tygodni
Strategia Biznesowa Strategia Marketingowa
W case study przeczytasz o tym, jak w 5 tygodni stworzyliśmy strategię marki dla NGO’sa łączącego kilka różnych pokoleń w jednej dzielnicy miasta. Powstała w 5 sprintach strategia pozwala wyskalować biznes.
Czytaj więcej
- Proces Pięć sprintów
- Rezultat Strategia marki dla NGO
- Rok 2019
Jak zadać 80% mniej pytań podczas rozmowy sprzedażowej i poznać prawdziwe potrzeby klienta?
Strategia Marketingowa
Przeprowadziliśmy warsztaty online z klientem, podczas których stworzyliśmy scenariusz rozmowy sprzedażowej oraz propozycję nowej oferty wysyłanej po rozmowie. Dzięki temu rozwiązaliśmy problem wąskiego gardła.
Czytaj więcej
- Proces Jeden sprint
- Efekt Skrócenie oferty dla potencjalnych klientów o 88%
- Rok 2019

KRKBot poznał wszystkie tajemnice Krakowa
Strategia Marketingowa
Zbudowaliśmy rozpoznawalność marki wykorzystując produkt CodeHeroes, jakim są boty. Pokazaliśmy potencjał chatbotów w optymalizacji procesów w dużych firmach, czyli grupie docelowej klienta. W 12 godzin opanowaliśmy Kraków otrzymując 21 000 zapytań i wypracowując pulę 3000 pytań.
Czytaj więcej
- Szybki wzrost Jeden sprint
- Efekt 21 tys. zapytań
- Rok 2017