Case Studies

Redesign strony dla Omni Calculator – lidera w dziedzinie kalkulatorów online (Behance)

Kiedy Omni Calculator zgłosił się do nas, wiedzieliśmy, że musimy stworzyć taki branding, który zawojuje świat. I udało się. Nowy logotyp oraz wygląd strony, zaprojektowany w oparciu o potrzeby użytkowników, pozwolił na szybki rozwój marki. Obecnie ekipa Omni Calculator posiada stronę, która notuje miesięcznie ponad milion odsłon i można na niej znaleźć prawie 800 kalkulatorów z różnych kategorii. Robi wrażenie, prawda? Zobaczcie, jak wyglądał cały proces w graficznym podsumowaniu.

Klient
Omni Calculator
Cel
redesign strony, nowy branding
Okres współpracy
Q1-Q2 2017
Liczba sprintów
3
Liczba osób w projekcie
3

Podsumowanie projektu – w liczbach i nie tylko

milion

odsłon strony miesięcznie

800

kalkulatorów z różnych kategorii

3

osoby zaangażowane w projekt

A tak współpracę z nami ocenił klient:

Project: People pomagali nam w trzech obszarach – brandingu, redesignu strony WWW i promocji jednego z naszych kalkulatorów marketingowych.  Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników na każdym z tych pól.

 

Nowe logo dzieła Justyny jest proste, miłe dla oka, semantycznie ciekawe i dostępne w kilku formach dziedziczących wspólne elementy.  

Redesign Asi i Tomka spotkał się z jednoznacznie dobrym odbiorem – serwis jest atrakcyjny wizualnie, oraz cieszy unikalnym i jednocześnie bardzo praktycznym elementem (kalkulator podążający za scrollowaną stroną).  Ale przede wszystkim udało nam się dzięki temu poprawić kluczowe dla nas metryki (jeśli pamięć mnie nie myli, bounce rate poprawiony o 8%).

 

Beata i Zuza przeprowadziły akcję promocyjną kalkulatora „pączkowanie” („ile seksu trzeba uprawiać, żeby spalić tłustoczwartkowe pączki”).  Zaskoczyły nas w kilku miejscach – metodycznym podejściem uwzględniającym (co nie jest oczywiste) charakter tego, co robimy. Bogatym repertuarem działań i solidnością wykonania (każdy, najmniejszy sukces przekuwały w małe infografiki i wrzucały na FB).  I nade wszystko intensywnością działań w dniu akcji. Od rana do wieczora wrzucały info w dziesiątki miejsc. Jeśli dobrze pamiętam, przez większość dnia z samego Facebooka mieliśmy non-stop ponad 100 osób w serwisie. Byliśmy wszędzie. Akcja poskutkowała kilkoma fajnymi artykułami (Playboy, Spider’s Web, Radio Zet), ponad 500 polubieniami i udostępnieniami na FB, obecnością w Radiu ESKA i skokiem street cred’u o przynajmniej dwa poziomy 🙂 Polecam. 

Mateusz Mucha, CEO

Case study to za mało?

Chcesz poznać cały proces i dowiedzieć się, jak mógłby wyglądać w Twojej organizacji?

Umów się na bezpłatną konsultację

Zespół projektowy, czyli kto za co odpowiadał

Autor Case Study

Joanna Ostafin Co-founder & Lean UX Strategist
Współzałożycielka Project: People, współtwórczyni Krakowskiej Inicjatywy Designerskiej (KID), organizatorka DesignWays Conf.

Jako Lean UX Strategist na co dzień zajmuje się... niezgadzaniem się ze swoimi klientami - wspiera ich w zakresie weryfikowania pomysłów na nowe produkty, usługi czy biznesy. Pomaga przejść od “innowacyjnego pomysłu” do “realnego produktu”, walidując założenia w oparciu o swoje kompetencje biznesowe, strategiczne, UX, UI, Service Design oraz Lean.

Szczerze zakochana w podejściu Lean (Lean Startup & Lean UX & Lean UX Research). Wierzy w warsztaty i kolektywne budowanie projektów, rozwiązywanie problemów czy generowanie pomysłów.