+25 do ekwipunku warsztatowca, czyli lista 25 narzędzi do prowadzenia warsztatów zdalnie

Zamów e-booka

Kompleksowa obsługa marketingowa w abonamencie

Stworzenie strategii to nie wszystko.

Najważniejsze jest jednak jej wdrożenie. Budowanie kompetentnego i zgranego zespołu marketingowego zajmuje jednak trochę czasu. Dlatego zewnętrzna obsługa marketingowa w formie abonamentu może być dobrym rozwiązaniem.

Podczas współpracy dbamy o taki przepływ komunikacji tak jakbyśmy pracowali w jednym zespole. Dzięki temu obie strony wiedzą, na jakim etapie prac jesteśmy a powstające materiały są merytoryczne i dopasowane do odbiorców.

Dowiedz się więcej

Kiedy obsługa marketingowa w abonamencie może być dla Ciebie wartościowa?

kiedy dopiero rozpoczynasz działania marketingowe kiedy masz ambitną strategię, ale znalezienie całego zespołu marketingowego może zająć zbyt długo kiedy potrzebujesz przetestować nowe rozwiązania, ale nie wiesz, czy zespół wewnętrzny będzie stale potrzebny kiedy potrzebujesz nie tylko realizacji zadań marketingowych, ale działania w oparciu o przemyślaną strategię kiedy szukasz zespołu ekspertów, a nie jednego specjalisty

W jaki sposób możemy Ci pomóc?

Przygotowując materiały graficzne na różne potrzeby.
Tworząc i dystrybuując treści na strony czy bloga w oparciu o słowa kluczowe (content marketing).
Przygotowując materiały na kanały społecznościowe i obsługując je.
Realizując kampanie zasięgowe i sprzedażowe.
Przygotowując newslettery treści i design.
Promując i organizując webinary, podcasty, vlogi od ustalenia tematyki, przez promocję aż po realizację.
Dodając zmiany na stronie nowe podstrony i funkcjonalności.

i wreszcie…

podsumowując wszystkie wymienione działania.

Jak wygląda proces współpracy?

01
Analiza zapotrzebowania na kompetencje marketingowe

Rozpoczynając współpracę, określamy cele, jakie firma chce osiągnąć i bazujemy na dostarczonych założeniach, czy to w formie strategii czy kierunku zaprezentowanego przez klienta. Na podstawie tego dobieramy odpowiednie kanały i osoby do obsługi marketingowej.

02
Realizacja zadań

Na tym etapie przedstawiamy nasze plany działań i możliwe terminy realizacji. Podczas wykonywania poszczególnych projektów utrzymujemy stały kontakt z klientem. Zależy nam na tym, żeby być jego częścią. Dzięki temu możemy tworzyć efektywną i przekonującą komunikację, nowe rozwiązania i wspólnie cieszyć się efektami.

03
Podsumowania

Po zrealizowaniu zadań, aktualizujemy nie tylko statusy ich wykonania. W zależności od preferencji klientów ustalamy też przesyłanie podsumowań co tydzień lub miesiąc. Dodatkowo, co kwartał zbieramy je razem i przesyłamy. Wspólnie analizujemy potem wyniki i w razie potrzeby aktualizujemy plany. Przyjmujemy założenie, że plany mogą podlegać aktualizacji i jest to naturalna zmiana na dynamicznych rynkach.

Przeszliśmy bardzo fajną drogę, dzięki której zaoszczędziliśmy mnóstwo pieniędzy i czasu na mało skuteczne dla naszego biznesu rzeczy. Grzegorz i Beata mocno zaangażowali się żeby wycisnąć z naszego biznesu maksymalny potencjał.

Kamil Stepaniak,  Co-Founder,  Schoolio efektywna strategia biznesowa

Do Project: People trafiłem w nieco innej sprawie. Rozmowa szybko przeszła na inne tory - Beata zarzuciła mnie pomysłami dotyczącymi tego, co możemy usprawnić zarówno w samym serwisie (design, UX), jak i naszym procesie PR'owym. Skończyło się na pełnym (i bardzo udanym!) re-designie serwisu i wspólnie przeprowadzoną kampanią. Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatu.

Mateusz Mucha,  CEO,  Omni Calculator page redesign

Zespół Project: People pomógł nam ruszyć naprzód i zaprojektować strategię marketingową dla naszej firmy. Wypchnięcie nas ze strefy komfortu przez zespół Project: People zaowocowało zwiększeniem liczby potenacjalnych klientów o 900% i pomogło nam podwoić zespół w czasie krótszym niż pół roku.

Wiktor Żołnowski,  CEO,  Pragmatic Coders Pragmatic Coders

Już po pierwszych tygodniach od wdrożenia planu działania widzimy wyraźne efekty w postaci większego zainteresowania naszą marką ze strony klientów, większego ruchu na stronie i większej ilości zapytań ofertowych.

Anna Rutkowska-Didiuk,  Co-Founder,  Mokosh

Pokochaliśmy ich za amerykański styl / podejście do partnerów, co przekłada się na świetną komunikację, otwartość i przepływ informacji.

Jakub Pająk,  CEO,  Harveo

Powiązane Case Studies


Znajdź nas

Czy chcesz nas lepiej poznać? Sprawdź nasze pozostałe portale społecznościowe

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj co miesiąc: narzędzia, artykuły i najnowsze informacje o naszych warsztatach.
Tutaj możesz zapisać się na newsletter po polsku. Jeśli chcesz otrzymać Newsletter po angielsku, kliknij tutaj.