Stworzenie strategii to nie wszystko.
Najważniejsze jest jednak jej wdrożenie. Budowanie kompetentnego i zgranego zespołu marketingowego zajmuje jednak trochę czasu. Dlatego zewnętrzna obsługa marketingowa w formie abonamentu może być dobrym rozwiązaniem.
Podczas współpracy dbamy o taki przepływ komunikacji tak jakbyśmy pracowali w jednym zespole. Dzięki temu obie strony wiedzą, na jakim etapie prac jesteśmy a powstające materiały są merytoryczne i dopasowane do odbiorców.
podsumowując wszystkie wymienione działania.
Rozpoczynając współpracę, określamy cele, jakie firma chce osiągnąć i bazujemy na dostarczonych założeniach, czy to w formie strategii czy kierunku zaprezentowanego przez klienta. Na podstawie tego dobieramy odpowiednie kanały i osoby do obsługi marketingowej.
Na tym etapie przedstawiamy nasze plany działań i możliwe terminy realizacji. Podczas wykonywania poszczególnych projektów utrzymujemy stały kontakt z klientem. Zależy nam na tym, żeby być jego częścią. Dzięki temu możemy tworzyć efektywną i przekonującą komunikację, nowe rozwiązania i wspólnie cieszyć się efektami.
Po zrealizowaniu zadań, aktualizujemy nie tylko statusy ich wykonania. W zależności od preferencji klientów ustalamy też przesyłanie podsumowań co tydzień lub miesiąc. Dodatkowo, co kwartał zbieramy je razem i przesyłamy. Wspólnie analizujemy potem wyniki i w razie potrzeby aktualizujemy plany. Przyjmujemy założenie, że plany mogą podlegać aktualizacji i jest to naturalna zmiana na dynamicznych rynkach.