Marketing Specialist (Ads & Analityka)

Cześć,

w Project: People nadszedł czas na poszerzenie zespołu marketingowego o nowe osoby! 🙂  Do naszego zespołu szukamy nowego Marketing Specialist ze specjalizacją w adsach i analityce!

Forma współpracy: B2B lub UoD.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Project: People, sprawdź zakładkę O nas.

Stawka
4000-5800 zł netto na fakturę
Lokalizacja
Kraków (stacjonarnie)
Doświadczenie
Regular

Szukamy kogoś kto:

  • zna systemy reklamowe Facebook Ads (w tym Instagram) i Google Ads (w tym Youtube),
  • tworzy skuteczne i kreatywne kreacje reklamowe (we współpracy z naszym zespołem designerskim),
  • zna narzędzia do analityki i zestawiania danych, wyciągania wniosków i raportowania ich klientowi,
  • zna Google Analytics, w tym umie ustawiać cele i konwersje,
  • zna Google Tag Managera,
  • ciągle poszukuje nowych narzędzi & rozwiązań oraz pracy w ich ekosystemach – rozumiemy, że nie znasz wszystkich narzędzi :), ważna jest dla nas umiejętność nauki pracy z nowymi narzędziami i proaktywność w działaniu,
  • umie tworzyć treści w zakresie content marketingu i ich implementacji (podstawowa znajomość WordPress),
  • umie obsługiwać social media,
  • umie efektywnie komunikować się z klientem (w formie mailowej, telefonicznej, online),
  • działa w oparciu o cele biznesowe.

Nice to have:

  • znajomość WooCommerce,
  • znajomość systemu reklamowego LinkedIna,
  • doświadczenie w pracy z branżą IT,
  • doświadczenie w wysyłce newsletterów i pracy z narzędziami do e-mail marketingu,
  • mile widziane doświadczenie w działach performance.

Przykładowe zadania na tym stanowisku:

  • opracowanie, zaimplementowanie, optymalizacja i raportowanie kampanii reklamowej w systemie Facebook Ads w oparciu o strategię marketingową,
  • podpięcie Google Analyticsa pod nowopowstałą stronę www klienta, wraz z ustawieniem celów i konwersji,
  • zebranie danych z różnych narzędzi analitycznych, wyciągnięcie na ich podstawie wniosków i rekomendacje dalszych działań na ich podstawie,
  • napisanie, zaimplementowanie i promocja case study z uwzględnieniem przygotowanej już listy słów kluczowych i uwagami od klienta.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Wspólnie budujemy Project: People. Będziesz mieć realny wpływ na przyszłość firmy! 2 razy do roku jeździmy na strategiczny wyjazd firmowy, podczas którego wspólnie planujemy działania na kolejne miesiące, omawiamy aktualną sytuację i wypracowujemy rozwiązania, dzięki którym Project: People będzie się rozwijać zgodnie z naszymi wartościami.
  • Regularny feedback. Co kwartał organizujemy sesje feedbackowe, podczas których każda osoba z zespołu ma możliwość otrzymania i udzielenia informacji zwrotnej innym członkom teamu (tak, włącznie z CEO i resztą zarządu!). Stawiamy na szczerość i otwartość, dlatego budujemy organizację opartą na ciągłym doskonaleniu!
  • Wewnętrzne szkolenia. Nie tylko na papierze :)! Organizujemy przynajmniej 2 inicjatywy edukacyjne w tygodniu. Dodatkowo, Ty też będziesz mieć możliwość podzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem w ramach Project: People Edu.
  • Praca projektowa daje szeroki wachlarz doświadczeń. Współpracujemy z różnymi klientami, z różnych branż i krajów. Tworzymy strategie, designy, nowe produkty i biznesy. To nieograniczone możliwości zdobywania doświadczenia i nauki.
  • Działamy leanowo i pracujemy w sprintach. Tak, zespoły designerskie i marketingowe też pracują sprintowo! Zgodnie z metodologią lean dostarczamy naszym klientom wartość, działając w sposób zwinny i w oparciu o weryfikowane uczenie się. Badamy, testujemy, analizujemy, wyciągamy wnioski i uczymy się na błędach.

Co oferujemy?

  • Służbowego MacBooka,
  • pakiet LuxMed,
  • kartę MultiSport,
  • wyjazdy integracyjne i regularne integracje,
  • cotygodniowe lekcje angielskiego,
  • nowoczesne biuro w centrum Krakowa,
  • pracę dla dużych i średnich klientów. W naszym portfolio strategie marketingowo-biznesowe i działania marketingowe m.in. dla Airly, Mokosh Cosmetics, G1ANT, Mamo Pracuj, PelviFly.

Jak aplikować?

  1. Na adres e-mail: people@projectpeople.pl do 23:59 dnia 15 listopada 2020 r., prześlij nam swoje CV. W tytule maila wpisz: „Rekrutacja Marketing Specialist – Ads & Analityka”.*Zastrzegamy sobie prawo do szybszego zakończenia rekrutacji, w przypadku znalezienia odpowiedniej osoby.
  2. Mailowo otrzymasz zadanie, na które wykonanie otrzymasz 7 dni.
  3. Po wykonaniu zadania prześlemy do Ciebie feedback.
  4. Wybrane osoby zaprosimy na rozmowę.
  5. Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej kandydatury rozpoczynamy współpracę.
Na każde zgłoszenie odpowiadamy, a w razie wątpliwości chętnie pomagamy.