+25 do ekwipunku warsztatowca, czyli lista 25 narzędzi do prowadzenia warsztatów zdalnie

Zamów e-booka

Strategia marketingowa dla Twojej firmy

Jak skutecznie promować swoje produkty i usługi?

Aby dobrze odpowiedzieć na to pytanie, potrzebna jest przemyślana strategia marketingowa firmy oparta o analizę grupy docelowej, konkurencji, rynku, propozycji wartości czy potrzeb odbiorców.

Kompleksowo opracujemy dla Ciebie strategię marketingową na bazie realnych wyników badań, analiz i testów rynkowych, tak by zwiększyć sprzedaż Twojego produktu lub usługi.

Dowiedz się więcej

Kiedy warto postawić na strategię marketingową?

kiedy jeszcze jej nie posiadasz przed momentem wejścia nowego produktu/usługi na rynek przed momentem wejścia na nowy rynek kiedy Twoje działania marketingowe nie są skuteczne kiedy Twój dział marketingowy nie działa efektywnie kiedy chcesz rozwinąć swój dział marketingu kiedy chcesz uspójnić komunikację marketingową marki kiedy chcesz połączyć i uzupełnić działania marketingowe i sprzedażowe kiedy chcesz zwiększyć sprzedaż produktów i usług

W jaki sposób możemy Ci pomóc?

Działając w oparciu o Twoje zasoby i potrzeby, oraz naszą wiedzę i doświadczenie eksperckie.
Przeprowadzając warsztaty i badania które pozwolą zidentyfikować m.in. wyróżniki Twojej marki.
Analizując dla Ciebie najważniejsze elementy Twojego biznesu i marketingu.
Tworząc strategię marketingową która będzie unikalna, spójna, komplementarna, oraz dopasowana do Twoich potrzeb i zasobów.
Przekazując Ci plan taktyczny oraz rekomendacje działań możliwych do realizacji od razu.

i wreszcie…

Nadając nową jakość i skuteczność Twoim działaniom marketingowym.

Proces

01
Spotkanie lub rozmowa telefoniczna
Poznajemy Ciebie, Twój projekt, zespół, cele i priorytety. Jest to kluczowy element skutecznej współpracy.
02
Badania & warsztaty
Owocna współpraca zaczyna się od rozmowy, dlatego na start projektu oferujemy warsztaty wprowadzające (kick-off), na których wspólnie ustalimy cele, role zespołowe, wartości i zasady współpracy. W tej fazie zbadamy również m.in. członków Twojego zespołu oraz Twoich klientów lub potencjalnych klientów, aby zebrać potrzebne dane o grupie docelowej produktu lub usługi. Badania i warsztaty dopasowujemy bezpośrednio do Twoich potrzeb.
03
Analiza
W tej fazie przeprowadzamy wszystkie potrzebne analizy, które pozwalają na dalszą pracę nad strategią w oparciu o fakty i dane. Najczęściej przeprowadzamy analizę rynku, konkurencji, benchmarków, grupy docelowej, propozycji wartości (UVP), modelu biznesowego, działań marketingowych czy problem-solution fit. Zakres analizy dobieramy bezpośrednio do tego, czego potrzebujemy się dowiedzieć, aby stworzyć skuteczną strategię.
04
Walidacja
"Sprawdzam!" Jesteśmy zwolennikami wszystkiego, co jest potwierdzone, dlatego wypracowane przez nas założenia strategiczne zawsze weryfikujemy na rynku. Na tym etapie przeprowadzamy analizę SWOT, walidujemy persony i propozycję wartości (UVP), testujemy strategię na rynku i rewidujemy wypracowane założenia z Twoją wizją. Dzięki temu mamy pewność, że strategia będzie skuteczna.
05
Strategia marketingowa
Po przeprowadzeniu badań i analiz oraz walidacji z rynkiem, kolejny krok to tworzenie strategii marketingowej. Kreujemy ją z myślą o Tobie, dlatego znajdziesz w niej nie tylko propozycję kanałów marketingowych i sprzedażowych, lejki, wyróżniki marki, matrycę komunikacji oraz sposoby dotarcia do klientów, ale także konkretny plan taktyczny obejmujący działania, które możesz zaimplementować już następnego dnia.

Zespół Project: People pomógł nam ruszyć naprzód i zaprojektować strategię marketingową dla naszej firmy. Wypchnięcie nas ze strefy komfortu przez zespół Project: People zaowocowało zwiększeniem liczby potenacjalnych klientów o 900% i pomogło nam podwoić zespół w czasie krótszym niż pół roku.

Wiktor Żołnowski,  CEO,  Pragmatic Coders

Wszystkie prace związane zarówno ze strategicznymi zagadnieniami, jak i taktycznym wykonawstwem były wykonywane w sposób terminowy i rzetelny. Dodatkowo firma szybko i elastycznie reagowała na pojawiające się zmiany w projektach i dbała o ich dobre rezultaty.

Jakub Probola,  Products Innovation Director,  T-Mobile

Z pełną odpowiedzialnością rekomenduję Project: People jako profesjonalną Agencję, dysponującą kreatywnymi ekspertami, którzy w ciekawy sposób przeprowadzili zespołową analizę, trafnie zdiagnozowali potrzeby członków zespołu oraz zaproponowali działania, jakie firma powinna podjąć w celu stworzenia dobrej strategii marketingowej i jej efektywnego wdrożenia.

Jakub Głąb,  Dyrektor Marketingu i Sprzedaży,  VSoft

Z firmą Project: People pracowaliśmy nad naszą strategią marketingowo-biznesową. Przez 5 tygodni naszej współpracy udało się stworzyć nową wizję, zdefiniować najważniejsze segmenty naszej organizacji, uporządkować ofertę i stworzyć plan marketingowy, który teraz wdrażamy. Polecamy firmę Project: People, zdecydowanie warto z nimi pracować!

Rafał Dados & Szymon Tochowicz,  CEO,  Eveneum

Już po pierwszych tygodniach od wdrożenia planu działania widzimy wyraźne efekty w postaci większego zainteresowania naszą marką ze strony klientów, większego ruchu na stronie i większej ilości zapytań ofertowych.

Anna Rutkowska-Didiuk,  Co-Founder,  Mokosh

Przeszliśmy bardzo fajną drogę, dzięki której zaoszczędziliśmy mnóstwo pieniędzy i czasu na mało skuteczne dla naszego biznesu rzeczy. Grzegorz i Beata mocno zaangażowali się żeby wycisnąć z naszego biznesu maksymalny potencjał.

Kamil Stepaniak,  Co-Founder,  Schoolio

Pokochaliśmy ich za amerykański styl / podejście do partnerów, co przekłada się na świetną komunikację, otwartość i przepływ informacji.

Jakub Pająk,  CEO,  Harveo

Powiązane Case Studies

Uwielbiamy ciasteczka!

Nie wierzysz? Odwiedź nas w naszym biurze i sprawdź! Ciasteczka serwujemy z pyszną kawą. Dowiedz się więcej

Zgoda