+25 do ekwipunku warsztatowca, czyli lista 25 narzędzi do prowadzenia warsztatów zdalnie

Zamów e-booka

Strona WWW

Prawdziwą wizytówką marki jest przyjazna dla użytkowników strona WWW.

Aby strona była użyteczna, warto zadbać o potrzeby jej odbiorców i dostarczyć im rozwiązania w postaci nie tylko odpowiednich treści, ale również dopasowanego designu.

Dlatego każdy projekt graficzny strony internetowej opieramy o analizy i badania, dzięki którym wiemy, w jaki sposób uporządkować informacje, by maksymalnie ułatwić użytkownikom korzystanie ze strony. Piękno & użyteczność to nasza domena.

Dowiedz się więcej

Kiedy warto postawić na nową stronę WWW?

kiedy jeszcze jej nie posiadasz kiedy obecna strona przestała działać kiedy na Twojej stronie panuje chaos komunikacyjny kiedy użytkownik gubi się na Twojej stronie kiedy design przestał się podobać kiedy chcesz poprawić skuteczność sprzedaży przez stronę

W jaki sposób możemy Ci pomóc?

Przeprowadzając kompleksowy audyt Twojej obecnej strony i jej skuteczności
Identyfikując Twoją grupę docelową oraz jej potrzeby.
Dostosowując strukturę strony do Twoich potrzeb i potrzeb Twoich klientów.
Przygotowując design na podstawie najnowszych trendów i Twoich oczekiwań.
Testując stronę z użytkownikami.
Przygotowując stronę do łatwego wdrożenia przez developerów.

i wreszcie…

Oddając w Twoje ręce projekt strony która będzie piękna i użyteczna.

Jak wygląda proces współpracy?

01
Define

Aby zbudować odpowiedni projekt strony, ważne jest abyśmy na początku poznali Twoje oczekiwania, cele i wizję, a także wszystkie potrzebne informacje do startu projektu.Na tej podstawie przygotowujemy protopersonę, czyli “obraz” odbiorców Twojej strony, by jak najlepiej dopasować projekt do ich potrzeb.Wypadkową Twoich oczekiwań oraz oczekiwań Twoich klientów jest użyteczna i przyjazna strona WWW oparta o najnowocześniejsze trendy w designie.

02
UX Research

Zanim przystąpimy do fazy tworzenia designu, chcemy maksymalnie poznać Twoich klientów, którzy stanowią grupę odbiorców strony. To właśnie dlatego przeprowadzamy z nimi wywiady, badania i warsztaty.Naszym celem jest zdefiniowanie ich potrzeb, by w kolejnym kroku dopasować do nich rozwiązania na stronie.Finałem jest projekt makiet, który zawsze walidujemy z Twoją wizją.

03
UI Design

Kiedy mamy już zebrane Twoje oczekiwania i potrzeby odbiorców strony, przystępujemy do prac nad designem.Zawsze przygotowujemy wersję responsywną RWD, która pozwala na dopasowanie się strony do urządzeń, z których w danym czasie korzystasz (np. na telefonie).Gotowy projekt tworzymy w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić programistom jego wdrożenie.

Project People podjął się zadania i po serii badań z użytkowniczkami zaprojektował zupełnie nową odsłonę strony, sklepu oraz zaproponował zmiany w aplikacji pomagające w jej rozumieniu i korzystaniu. Wzrosła konwersja, poziom satysfakcji ćwiczących kobiet przy zachowaniu bliskiej nam estetyki i kolorystyki projektu PelviFly.

Urszula i Gabriel Herman,  Zarząd PelviFly,  PelviFly

To zawsze jest wyzwanie, żeby ktoś wszedł do organizacji i w krótkim czasie zrozumiał jak ona działa. W naszym przypadku sytuacja była złożona, bo trzeba było pogodzić interesy wielu grup docelowych a zespołowi Project:People udało się to bezbłędnie.

Bartosz Furtak,  Marketing Strategist,  Talentplace.pl

Stronę oceniamy bardzo dobrze. Zrealizowała swój cel jakim było pokazanie nas jako nowoczesnej firmy i zwiększyła konwersję na zapytania sprzedażowe (to było mocno odczuwalne). Współpraca z Wami była sprawna i czuliśmy że rozumiecie nas i popychacie temat do przodu. Polecamy Was znajomym.

Jacek Blaut,  Head of Growth,  Delante

Zanim dotarłem do Pani Joanny Ostafin korzystałem z usług w zakresie tworzenia stron internetowych innych firm, jednak za każdym razem czegoś mi brakowało do pełnego zadowolenia. W przypadku firmy Project: People zadowolenie to przekracza moje oczekiwania. Jakość projektów graficznych stron www, projekt logo, projekt gadżetów reklamowych - są imponujące.

Łukasz Pietryszyn,  CEO,  Grupa Optima

Jako firma oferują bardzo świeże podejście do zarządzania projektami, szczególny nacisk kładąc na dokładne poznanie i zrozumienie potrzeb i celów klienta. Bardzo miło wspominamy współpracę z Tomkiem Osowskim – jego wsparcie, profesjonalne podejście i wiedza, jaką dysponuje o designie i aktualnych trendach, zasługuje na uznanie. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy.

Magdalena Wermińska,  Head of Marketing,  HCM Deck

Powiązane Case Studies

Uwielbiamy ciasteczka!

Nie wierzysz? Odwiedź nas w naszym biurze i sprawdź! Ciasteczka serwujemy z pyszną kawą. Dowiedz się więcej

Zgoda