Raport: EdTech i nowe technologie w bran偶y edukacji (2021) - Krajobraz bran偶y, trendy, historie sukcesu

Pobierz raport (za darmo!)

Biznes

Szkolenie lejek marketingowy i sprzeda偶owy

prowadzi Grzegorz G贸rzy艅ski

jak zaprojektowa膰 lejek marketingowy

Biznes

Szkolenie lejek marketingowy i sprzeda偶owy

prowadzi Grzegorz G贸rzy艅ski

Termin

ustalany indywidualnie

Czas

4-6h

zale偶nie od liczby uczestnik贸w i formy warsztatu (online/stacjonarnie)

Liczba miejsc

do 20 os贸b

Tryb

online lub stacjonarnie

Koszt

4h - 6000 z艂 netto, 6h - 8000 z艂 netto

Dedykowane szkolenie z lejk贸w marketingowych by Project: People

Opis warsztatu

Lejek marketingowy, lejek sprzeda偶owy, lejek sprzeda偶y - powsta艂o wiele okre艣le艅 na dzia艂ania, kt贸re powinny prowadzi膰 do wsp贸lnego celu. Dzia艂ania marketingowe nie powinny by膰 oddzielane od sprzeda偶owych, i na odwr贸t.

Zaprojektowanie skutecznego lejka marketingowo-sprzeda偶owego jest kluczowym elementem strategii biznesowej.

Podczas warsztatu b臋dziemy pracowa膰 zar贸wno na przyk艂adowych lejkach, jak i tych, kt贸re wykorzystujesz w swoim biznesie.

Przejdziemy przez cz臋艣膰 teoretyczn膮, w kt贸rej uczestnicy poznaj膮 r贸偶nego typu lejki marketingowo-sprzeda偶owe oraz praktyczn膮, gdzie m.in. prze膰wiczymy dodawanie aktywno艣ci i medi贸w na r贸偶nych etapach lejka.

Co zyskasz dzi臋ki warsztatowi

dowiesz si臋, jak projektowa膰 lejek w oparciu o dzia艂ania inboundowe i outboundowe

dowiesz si臋, dlaczego lejek marketingowy i sprzeda偶owy musz膮 si臋 uzupe艂nia膰

poznasz nowe typy lejk贸w marketingowo-sprzeda偶owych

zidentyfikujesz blokery i w膮skie gard艂a Twojego lejka

zaimplementujesz aktywno艣ci marketingowe i sprzeda偶owe, zgodnie z flow lejka

poznasz nowe narz臋dzia do wsp贸艂pracy kreatywnej i zespo艂owej

Agenda - program szkolenia Lejek marketingowy i sprzeda偶owy - jak je zaprojektowa膰?

01

Otwarcie warsztatu

02

Przedstawienie si臋 uczestnik贸w

03

Wprowadzenie do narz臋dzi u偶ywanych podczas warsztatu

04

Punkty styku w lejku

05

Tradycyjne i nowe lejki marketingowo-sprzeda偶owe

06

Case studies i om贸wienie przyk艂adowych lejk贸w

07

Lejek a dzia艂ania inboundowe i outboundowe

08

Analiza i dodawanie kana艂贸w do lejka

09

Podsumowanie warsztatu

10

Sesja feedbackowa

Mieli艣my przyjemno艣膰 wzi膮膰 udzia艂 w warsztatach przygotowanych przez Project: People. Warsztaty pozwoli艂y nam pouk艂ada膰 komunikacj臋 projektu oraz zorganizowa膰 aplikacj臋 w taki spos贸b, aby by艂a bardziej przyjazna u偶ytkownikom. W podej艣ciu Project: People cenimy indywidualne podej艣cie do problemu i kreatywn膮 wsp贸艂prac臋.

Rafa艂 Sad艂owski,  CEO,  AI FORCE 1 / My Social Seller

Us艂ugi eksperckie 艣wiadczone przez Joann臋, Beat臋 i Grzegorza z Project: People podczas EIT Digital Venture Program w modelu warsztatowym dostarczone by艂y z nale偶yt膮 staranno艣ci膮 i profesjonalizmem. Wiedz臋 przekazan膮 przez zesp贸艂 Project: People charakteryzuje wysoka jako艣膰. Serdecznie polecam wsp贸艂prac臋 z nimi w zakresie lean UX, strategii i marketingu.

Maria Maci膮gowska ,  Co-founder,  Grape

Wsp贸艂praca z Joann膮 to prawdziwa przyjemno艣膰. Pe艂en profesjonalizm od samego pocz膮tku. Zar贸wno podczas przygotowywania warsztat贸w - od analizy potrzeb i projektowania, do prowadzenia oraz koordynowania w trakcie. 艢wietne podej艣cie do grupy, umiej臋tno艣膰 nawi膮zywania kontaktu, skupiania si臋 i wy艂awiania wa偶nych informacji. Dzi臋ki Joannie uda艂o mi si臋 efektywniej zrealizowa膰 moje za艂o偶enia

Konrad Grudzi艅ski,  Konsultant ds. sprzeda偶y,  Konrad Grudzi艅ski

Project: People ma bardzo szerok膮 ofert臋 i bogate do艣wiadczenie dzi臋ki czemu pomog艂o startupom w naszym programie preakceleracyjnym na bardzo wielu p艂aszczyznach 鈥 od walidacji pomys艂u biznesowego przez UX do budowy strategii marketingowej. Trenerzy: Joanna, Beata i Grzegorz wykazali si臋 bardzo du偶ym zaanga偶owaniem w przygotowaniu warsztat贸w grupowych oraz prowadzeniu konsultacji indywidualnych. Polecam wsp贸艂prac臋 z Project: People!

Sonia Bazan,  Koordynatorka EIT Digital Venture Program w Polsce & Business Development Specialist,  Krakowski Park Technologiczny

Prelegent

Grzegorz G贸rzy艅ski

Lean Marketing Consultant & Strategist

Tworzy i pomaga rozwija膰 klientom ich strategie marketingowe oraz biznesowe.Zdobywa艂 do艣wiadczenie w NGO, korporacji, startupie, M艢P, jak i agencji, dzi臋ki czemu holistycznie patrzy na bizne. Wsp贸艂pracowa艂 z Facebook Inc. [rzy globalnym projekcie Developer Circles.Przeszkoli艂 kilkaset os贸b z zakresu marketingu, social medi贸w czuy walidacji pomys艂贸w bioznesowych. Sta艂 na scenie m.in. Social Media Week Warsaw, BOSS Festival Festival, PR Camp.Mi艂o艣nik podej艣cia Lean Startup, podr贸偶y i dobrego jedzenia.

Prelegent

Katarzyna Golonka

Lean Marketing Consultant

W biznesie od pi臋ciu lat, podczas kt贸rych zarz膮dza艂a kilkunastoosobowym zespo艂em, kreowa艂a cykle wydarze艅 biznesowych, wsp贸艂tworzy艂a firm臋 i ni膮 kierowa艂a. Obecnie specjalizuje si臋 w Content Marketingu oraz Personal Brandingu.Pomaga firmom w odnalezieniu w艂asnego 鈥渏a鈥 w biznesie i komunikacji tego na zewn膮trz (strategia marketingowa & biznesowa).Zaanga偶owana w liczne dzia艂ania spo艂eczno艣ciowe. Jest certyfikowanym Trenerem Biznesu. Prowadzi warsztaty z pogranicza strategii & marketingu. Autorka tekst贸w dla portali bran偶owych, m.in. Nowy Marketing, Marketing w Praktyce, E-commerce & Digital Marketing.

Skontaktuj si臋...

Zostaw wiadomo艣膰, a skontaktujemy si臋 z Tob膮 tak szybko, jak to mo偶liwe.

    lub napisz bezpo艣rednio

    Jakub Szyd艂owski

    Business Consultant

    +48 694 532 323

    Ula Wysocka-Sermak

    Customer Success Specialist

    +48 530 966 123

    Uwielbiamy ciasteczka!

    Nie wierzysz? Odwied藕 nas w naszym biurze i sprawd藕! Ciasteczka serwujemy z pyszn膮 kaw膮. Dowiedz si臋 wi臋cej

    Zgoda